Najczęściej zadawane pytania 

1.Czy kupujecie również telefony uszkodzone?

Tak,skupujemy w zależności od modelu i stanu technicznego, odnośnie ceny to zapraszamy fizycznie do naszego punktu, ponieważ każde urządzenie wyceniamy indywidualnie.

2.Ile dostanę za telefon jak wam sprzedam?

Kazdy telefon wyceniamy indywidualnie i na miejscu ( w zależności od stanu technicznego,wizualnego,czy posiada dokumenty ,pudełko, oryginalne akcespria itp..) tak więc trzeba przynieść telefon do nas fizycznie.

3.Czy skupujecie również telefony używane?

Tak,oczywiście , skupujemy wszystkie telefony -nowe,uzywane ,uszkodzone, jedynym kryterium jest to czy aktualnie potrzebujemy danego modelu i jaki jest jego stan.

4.Czy aby sprzedać telefon musi on posiadać komplet?

Nie, nie musi.skupujemy także telefony bez pudełek i akcesorii,PROSZĘ TYLKO PAMIĘTAĆ, że aby sprzedać u nas telefon musicie posiadać WAŻNY dokument tożsamości ponieważ ZAWSZE przy skupie spisujemy umowę.

5.Czy jest możliwość zamówienia pod siebie pokrowca?

Tak, w takim przypadku należy w naszym sklepie zostawić zaliczkę i ściągniemy wybrany pokrowiec

6.Ile dajecie gwarancji na naprawę?

z uwagi na to, że w serwisie operujemy częściami tzw,,ruchomymi" gwarancja obejmująca dany element jest od 2 do 6 miesięcy- zależy to dokładnie od użytej częsci a także od producenta i hurtowni

7.Mogę wymienić u was swój stary telefon na lepszy?

Oczywiście że tak, w takiej sytuacji wyceniamy Państwa stary model telefonu i dokonujemy wymiany, nie ma żadnego problemu

8.Czy jak nie mam 18 lat to mogę sprzedać w sklepie telefon?

Niestety, nie możesz sprzedać, z uwagi na fakt, że my jako firma jesteśmy podporządkowani pewnym procedurom.W takim przypadku polecamy przyjść z osobą dorosłą

9.Można u Państwa płacić kartą?

Niestety nie mamy w tej chwili takiej możliwości.Ogranicza nas sytuacja techniczna, mamy problem z zasięgiem ponieważ mieścimy się na dole pod parterem.ale walczymy cały czas aby to zmienić :)

10.Czy wasz sklep i serwis to ta sama firma czy nie?

Tak, jedna firma

11.Ile czasu trwa naprawa?

Wszystko zależy od usterki urządzenia, z jednymi naprawami radzimy sobie od ręki a inne wymagają szczegółowej diagnozy,wyceny oraz interpretacji, uzależnione jest to również od czasu dostarczenia przez hurtownię części.Zazwyczaj trwa to do 3 dni roboczych

Szanowny Kliencie , jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na jakieś pytanie to zapraszamy:

- do nas fizycznie ul.Mickiewicza 1

- zadzwoń 723 808 363

-napisz maila telefonymickiewicza1@gmail.com

- skontaktuj się z nami na GG 1919204

- wyślij wiadomość na facebooku  (nick:telefonymickiewicza)

- znajdź nas na instagramie lub twitterze i napisz  (nick:telefonymickiewicza)

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości

  Zapraszamy :)



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl